Продавець megastore.net.ua - інтернет-магазин корисних товарів розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1933 відгуків

Добрий вечір! На жаль, ми вже закриті. Залиште своє замовлення, і ми обов'язково опрацюємо його вранці. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння!

+380 (66) 169-81-03
+380 (68) 270-48-02
+380 (63) 421-47-67
megastore.net.ua — інтернет-магазин корисних товарів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів". Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості 1) Терміни. Повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту купівлі, якщо товар не був у використанні та збережено всі його споживчі властивості (він справний, пакування не пошкоджене). 2) Оформлення повернення. Щоб повернути товар, зверніться в магазин і пред'явіть чек, або інший документ, що підтверджує покупку. Поінформуйте менеджера про причину повернення і дотримуйтесь його інструкцій. 3) Повернення грошей. Після відправки товару на повернення, він проходить перевірку у сервіс-менеджера. Ми перевіряємо цілісність упаковки, наявність слідів експлуатації та справність товару. У разі успішного проходження перевірки, ми здійснюємо повернення коштів на банківську карту протягом 7 робочих днів. *ПЕРЕВІРЯЙТЕ ПОСИЛКУ НЕ ВІДХОДЯЧИ ВІД ПОШТИ. Якщо під час перевірки товару на пошті ви виявили дефект або брак, не забирайте посилку. Відмовтеся від отримання і повідомте про це менеджеру. В іншому випадку, вам може бути відмовлено в обміні або поверненні коштів. Повернення товарів неналежної якості: 1) Заява про повернення. Якщо під час експлуатації товару ви виявили брак або інший недолік, зверніться в магазин протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту купівлі) і дотримуйтесь інструкцій менеджера. 2) Експертиза товару. При зверненні ми проводимо експертизу, під час якої підтверджуємо або спростовуємо наявність виробничого браку чи іншого недоліку, описаного в заяві. Цей процес може зайняти до 14 робочих днів. 3) Вибір варіанта. Після проведення експертизи наш сервіс-менеджер зв'язується з вами, сповіщає вас про результати перевірки і пропонує один з варіантів вирішення питання. Це може бути: повернення коштів, обмін, ремонт товару за рахунок магазину (якщо товар ремонтопридатний). Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно: 1) Звернутися за телефоном: +38066 169 81 03 або +38068 270 48 02 і вказати номер замовлення та причину повернення. 2) Надіслати придбаний товар "Новою поштою" за адресою: вул. Базова, 16, Одеська область, м. Одеса, Україна, 65120, відділення №2.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner